Oops!

2011-03-21 @ 20:04:02
Nu har jag varit dum (IGEN!)
Jag har glömt att skriva till er! Ja för några dagar sedan så har mamma och jag varit på en så kallade ''girls day out''. Vi gick på bio och kollade på ''hur många lingon vins det i världen?''. Jag måste facktist säga det själv att den var riktigt bra!

Men så klart MAATEN!


Fast mamma föredrog att leka


Och så vårmodet! Åh vad det är roligt att kolla in kläderna men so vanligt så är jag så risig! Jag skulle ha planerat lite mer inför kvällen!
Aja, nu i affärerna så är det färger som gäller!
Härligt att man vågar nu, ellerhur?



Ursäckta om bilderna är dåliga! Dålig kamera och så vidare!

Kraam

Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback