TVÅ nya filmer!

2011-07-28 @ 14:22:47
Yepp!
Min kusin och jag gick och köpte TVÅ helt nya filmer igår.
Vi såg på en av dem igår och en av dem idag.
Vi köpte:




och





Vi kollade först på Spiderwick Chronicles.
Både jag och Emma hade läst hela serien och filmen stämde inte riktigt med vad som hände i boken.
Det var ju självklart lite synd eftersom boken faktist är superbra.
Fast jag vet inte om den är lika bra på svenska som på engelska. Jag och Emma har ju bara läst den på Engelska.
Men de fick till dem ganska så bra endå!
Men jag (Gabriella) ger den:

Emma: 


Sedan kollade vi på Moulin Rouge. I början så vart den så sorlig. Man grät nästan. Sedan efter ca 3sec senare börjar du skratta huvudet av dig! Men sedan blir den sorlig iden D:
Men jag älskade filmen! Vi är inne på andra titten nu!

Jag ger den :

och Emma ger den:

Så mina små läsare. Spring nu och hyr eller köp dem två filmerna i den närmaste butik som säljer filmer!

Älskar er!!

Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback