Hallojj!

2011-07-24 @ 16:27:38
Sommarlooov!
Har varit lite upptagen hälften av sommaren som ni kasnek har förstått såe, nu är jag (äntligen) tillbaka! =D
Jag har varit en runda i Lettland och delat ut leksaker till gatubarn och på barnhem.
Jag har bilder någonstans på min dator så bilderna kommer strax :)

Nu lite mer prat om min moster (Ester) Hon älskar mig sjunga (och det var även hon som fick mig att vara med i tv programet Sing Sing) men det namnet vart lite missbildat eftersom det finns ett ökänt
fängelse som heter så och programmet gick i konkurs strax efter det hade sänts ut. I alla fall så skulle Dan (Esters man även kallad " morbror XD) sjunga på någon resturang där de bodde och Ester bestämmde sig för att slå till. Så jag stod där och sjöng med honom, och får jag säga det själv så blev det väldigt lyckat! C:

Jag har även skrollat förbi olika bloggar och det var en tjej som tippsade mig om en superrolig video klipp från Youtube!

http://www.youtube.com/watch?v=AFA-rOls8YA&feature=relmfu

Ha! Ha!
Kan alldrig få nog!
Finns även i en massa andra figurer som rappar :)

Kramisar

Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback