Amy Winehouse DÖD

2011-07-24 @ 17:15:46
Imorse hittade man Amy död i sitt hus. Som alla vet så drogade hon sig till döds. Det är synd eftersom hon ar så ung. Hon ar väl bara 27 år gammal? Samtidigt som jag tycker synd om henne så är det väldigt mycket hennes fel. Hon brukade nästan alltid vara sen till konsertterna och hon var nästan alltid full. Man kunde nästan se på henne hur hon rasade samman, men jag lyckades hitta en bild på henne när hon såg någurlunda bra ut.

 

Nästan alla i hennes familj jobbade med något innom musik branchen.
Fast om jag ska vara ärlig så har jag alldrig riktigt varit något "Fan" av henne.

Men i alla fall R.I.P Amy. Vila i frid.

Kramisar

Gabriella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback