Dagen so far

2012-02-11 @ 13:37:53

Hej alla läsare!
Så idag så åkte mamma och jag ut för att göra lite ärenden, och det gick väl... Bra! :)
Vi åkte och hämtade något från posten och sedan skulle vi ut för att kolla min syn. Jag har börjat se lite suddigt från långt håll och jag skulle vilja kolla upp det.
Fast min vanliga otur förföljer mig, så alla tider var fullbokade, så min syn får alltså vänta ett tag.
Sedan gick vi till Lidl och Ö&B och köpte de övriga sakerna som saknades i hemmet.
Sedan åkte vi till plantaget och jag var helt upptagen med att ta massa fina foton på blommorna!
Bilderna är redigerade på appen Instagram.
Followa mig!
Jag heter:
Parraflaxx
Så, det var nog allt!
Enjoy darlings! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback