Ta dagen som den kommer!

2012-02-01 @ 15:55:53

Såe jag kunde inte blogga igår pga något konstigt internetfel, så jag får blogga för idag och igår.
Det enda som suger med skolan är att man inte får ha sin mobil i skolan. Annars skulle ni få lite foton av mina vänner osv, men jag har också respekt för dem som inte vill bli fotade av olika skäl, vilket gör denna regel inte så dum...

Men i alla fall så är tisdagar de mest stressigaste dagen på veckan. Jag måste gå på bussen direkt efter skolan.
På bussen träffade jag David och Adde som lekte lite med min mobil. Jag passade på att instagramma lite och ha dem som modeller!
David passade på att leka med min mobil och färga sig blå :D
Direkt efter sången så var det march in till ridlektionerna, så så såg min tisdag ut.
Idag var det plugget!
Vi hade redskapstektnik på gymnastiken!
Det var suuuperkul!
Så nu ska jag gå och hämta syrran,
Bye Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback