Min interessanta dag ;D

2011-03-18 @ 22:59:05

Kanske ni är interesserade att veta hur min dag har varit.

Svar: FAIL!!! X)

Nej men, jag gick upp som vanligt 7.10 och kutade till skolan. hade en långtråkig dag med prov och massor med annat gött. Vi slutade typ tjugo i ett eller så. Sedan gick jag och mamma och försökte hitta kuddar till vårat nya hem men no tur.

Så åt vi på Sibylla. Hamburgarna var BLÄ
fast McDonalds är värre! BARA kemikalier!
Sedan åkte vi hem och jag gick till hundarna. De har fått ett nytt tillskott. Han heter Kotten och är DÖ SÖT! Ska försöka ta några fotton på honom så att ni får se.

Men om ni undrar så går bloggen lite uselt. Jag statade den nydligen men jag LOVAR att den kommer att bli bättre. Bara lite osäker hur man gö men det ordnar sig ska ni se ;D

Kramisar

Ella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback